Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Sonja - 9 juni 2015 16:39

Att jag är dum i huvudet har jag vetat länge. Men att få

höra det från en barnmorska från ett sjukhus trodde jag aldrig skulle hända.
Jag har så många tider till olika läkare nu så jag har ingen aning vad

som ska göras var.. Så ringde till (SUPRISE) Jakobstads sjukhus.
Där så sa jag mitt namn och vad jag undrade, hon sökt på datorn och sedan
så sa hon ja 3.7 klockan 13.30 ska du hit och jag undrade fortsättningsvis varför.
( Då tidigare på dagen så pratade jag med en från Vasa Centralsjukhus 

och hon där bad mig kolla upp eftersom jag inte visste något varför jag ska dit

och så vidare ) Ursäkta detta ord men kärringen i andra änden luren kläckte ur 

sig " Du måste ju vara fullkomligt dum i huvudet som inte vet vad du har bokat"
Som svar fick hon jamen då är vi ju två. Efteråt blev jag riktigt arg.


Påtal om det så har jag 2 infektioner. Den ena har jag nu antibiotika mot medan den
andra måste vänta. Ingen aning vad jag har men jag har i alla fall.
Har inte så mycket annat att säga så jag avslutar detta inlägg nu :P

Ovido - Quiz & Flashcards