Alla inlägg under november 2016

Av Sonja - 24 november 2016 23:01

Det känns som om någon skulle ha slagit mig i skallen och sedan tryckt ner ett rivjärn i halsen på mig.
Hostar och snörvlar.
Det gör ont att andas och att hosta.
Har druckit glögg och te, lindrade lite för stunden men nu är det samma elände igen..
Isabelle ville inte riktigt somna, nu sover hon nog men med min tur hostar jag väl till så hon vaknar..
Detta har varit en ganska jobbig vecka, har inte alls känt mig som jag.
Skrev teoriprov i tisdags men klarade det ej så nya tag på måndag. Det var såååå nära att jag skulle ta det, men jag bommade på något som en spårvagn var inblandad i.
Och sådär annars har nog mitt riktiga jag varit ute och svävat..
Nå, helgen är ju i princip redan här så det blir att ta det lungt och sörpla hostmedicin och sånt så kanske jag lyckas smita undan något..
Förra året denhär tiden hade jag bihåleinflammation,öroninflammation och feber på en och samma gång.
Kan ha vad som helst men dom 3 sakerna får nog hålla sig undan, ska dom komma får dom komma någon annan gång, men inte just nu.
Godnatt världen.

Skapa flashcards