Alla inlägg under oktober 2016

Av Sonja - 3 oktober 2016 00:00

Livet går väl ganska bra, jag mår ganska bra (hittills) fast det har blivit höst. Jag har teoritimmarna färdig och några körlektioner kvar. Isabelle tar några små steg utan stöd och har börjat säga hej och lite andra små ord. Hon äter som en häst och sover typ 12 timmar/natt. Nelly har hunnit bli 2 år och hon är lite klumpig av sig men hon är ändå lika mysig som hon alltid varit.
Förstår inte att min lilla tjej blivit 2 år, känns inte som om hon varit min så länge, i december har jag haft henne i 2 år! Känns som att vi hämtade hem henne för några månader sedan..
Tella och Zepe har börjat komma lite bättre överens men det finns mycket att jobba på.

Var idag (igår) till mormor och hämtade lite kläder som hennes bror tog med sig när han var på en snabbvisit från andra sidan potten.
Hittade så mycket som passade så nu är klädskåpet uppdaterat :)

Helgen har varit ganska lugn och vi har inte gjort så mycket egentligen.
Borde ha sovit i många timmar redan men har kollat Wallander och eldat så nu är det varmt och mysigt :)
Har möss i taket som springer och på, hoppas bara att jag inte möter på ett. Tycker nog om djur, men mössen är jag inte så förtjust i..
Nu blir det att läsa lite på nätet och sedan sova några timmar innan trollungen vaknar. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards