Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Sonja - 3 juni 2015 23:02

Alltid när jag ska någonstans är jag uppe för länge.. Imorgon klockan 8 ska jag vara vid hvc, klockan 10 ska jag vara med sjukhuset. På fredag ska jag vara klockan 2 på sjukhuset också, men då ska jag på ultraljud. Min älskade sambo ligger i magsjuka på övre våningen så ja övernattar på nedrevåningen i soffan och inbillar mig om att jag kommer slippa undan.. Syster ska vara min chaufför imorgon och på fredag är det mammas tur.. Det var ju meningen att T skulle komma men eftersom han är sjuk blev det ändrade planer.. :(
Jag vet inte om jag är stressad för att jag är uppe för länge och har tidig väcking eller om jag också håller på bli sjuk. Idag fick jag veta att jag har någon bakterie och ska därför lämna in ett nytt urin prov imorgon, suck.
Hoppas jag får veta vad jag har för det skulle verkligen underlätta.. Gjorde också en dörrkrans som enligt mig blev misslyckad, men för att vara första gången ska jag nog bara knipa käft och vara nöjd, den blev lite sned JA och maskrosorna hade vissnat innan den hängde på dörren men ao what? :D Hoppas bara att INGEN går och rör den, inte för att skryta men den blev ganska bra ändå, stolt över mig själv, jag kan ju faktiskt ganska mycket .. :) Nu regnar det ute också, jippii :( Tänkte ha in Nelly idag på dagen men hon var allt annat en ren och pysslade och på med sitt så jag pajade om henne lite och pratade med henne och förklarade hur fin hon är :) Nu MÅSTE jag försöka sova..
Godnatt :)

Lite sned men vad kan man, det syns ju iallafall vad det är :D

Fina tjejen <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards