Alla inlägg under oktober 2014

Av Sonja - 30 oktober 2014 23:58

Skrev ett jäääätte långt inlägg men telefonfan ville haka upp sig så hela inlägget försvann. Skriver bara kort nu eftersom jag är trött men inte kan sova fast jag måste försöka. Klippte sambon idag och jag blev så nöjd så, han med för den delen fast han stog och tittade i spegeln 100 år när jag hade busat färdigt. Sedan sa han "janå nåo vart jo dehär bra å, fast ja sir ju liti kriminell ut" Ville se hur han passar att ha långt på mitten och kort på sidorna. Blev jätte nöjd, rätt så rakt blev det, jag brukar ju lyckas med att det blir snett.. Så om någon kommenterar något om det så fack åff, hans hår, mitt mästervärk,höhö.

Av Sonja - 27 oktober 2014 21:56

Sista dagen som 17 åring nu. Jag var ju nyss 14 och imorgon blir jag myndig :o Eftersom jag är efterbliven tar jag körkort först nästa år. Så de så. Idag har jag inte gjort något, bara tagit det lungt. Imorgon ska jag tillbringa min födelsedag min ensamhet. Jag har inga vänner..... :P Nu blir det natten, godnatt världen.

Av Sonja - 26 oktober 2014 17:39

Denna söndag har gått så trögt.
Jag har ont överallt efter gårdagens ridpass, så nu går jag som en rullator-tant. Känns skönt att veta att om några timmar är det en vettig tid att gå och sova. Nåja, har idag hämtat en stooor säck spån ått min älskade Snoopy, eldat i spisen och varit allmänt social. Tella har varit ute hela dagen men nu är hon mätt och belåten och ligger så snällt på mattan :)

Av Sonja - 25 oktober 2014 20:25

Har idag varit och ridit.
Så jävla avkopplande även fast det regnade lite. Har inte mycket att skriva, men denhär dagen har vi haft fullt upp. Nu blir det film och massor med mys! :) Ha en trevlig kväll!

Av Sonja - 25 oktober 2014 01:17

Han är min sambo,min andra hälft,mitt allt.
Varje morgon han åker till jobbet blir jag helt tom.
När han kommer hem blir jag hel igen.
Kvällarna är så korta och dagarna är för långa.
När han är i närheten känner jag mig trygg.
Han får mig att känna mig älskad, INGEN annan har fått mig att känna såhär.
Älskade vän, var fan har du varit så länge?
Jag älskar dig! ?

Av Sonja - 24 oktober 2014 18:42

Jag raderade min förra blogg och gjorde en ny

för att det var så mycket gammalt som jag inte orkade börja radera

så det var bättre att ta bort allt.
Detta har hänt;
Flyttade till Kaitsor och bodde där i 5 månader och i Juli ansökte jag om studieplats

vid Lannäslund och slapp in på smådjurslinjen vilket betyder att jag lämnade

Kaitsor och flyttade till Jakobstad med min älskade hund och mina 2 katter

i en världelös bostad. Mycket har hänt denna sommar

både tårar,skratt,fyllestunder och en hel del sol.

Studieplatsen håller jag nu på att avbryta pga mitt mående och tänkte även börja

till nästa höst på samma linje eftersom jag har mycket frånvaro och orkar inte ta igen

allt detta läsår. Så jobb är nästa steg för min del i några månader framåt.

Får se hur det löser sig eftersom jag har sagt upp min lägenhet och ska flytta till Kantlax.
Om 4 dagar blir jag myndig. Och ska ta körkortet först nästa år. Trodde inte det skulle gå

såhär åt helvete, men det gjorde det. 




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards