Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Sonja - 17 augusti 2016 13:35

Igår fick vi åka in till hospitalet.
Jag håller på att sluta med en medicin och har trappat ner men dom senaste dagarna har jag känt mig konstig.

Nåja, det blev en sjukhus resa och jag fick vänta en stund på läkaren.
När jag väl slapp in så mätte hon blodtrycket och man kan inte säga annat än att he va heilt åt röven. Och så konstaterades det att jag är utbränd och slut. Ja helt enkelt sönder..

Jag blev lagt i ett rum, där jag fick ligga och titta i taket, det togs blodprov och EKG.
Blev tvungen att vänta tills alla svar var färdig.
Sedan fick jag veta att min vänstra klaff på hjärtat har växt så väntar nu på en kallelse.

Idag mår jag lite bättre, iaf yrseln är nästan borta men huvudvärken och tröttheten är fortfarand kvar..
Hoppas att jag blir bra snart, för det här är inga roligt.

Ovido - Quiz & Flashcards