Alla inlägg den 12 maj 2016

Av Sonja - 12 maj 2016 02:13

Inatt sover vi i Pensala, jag och lilltjejen.
Lite får man väl skryta när man har ett litet charmtroll ;)
Så lättskött och härlig på alla vis, för 1 år sedan låg hon och sparkade i magen och på lördag blir hon 9 månader.
Tiden har verkligen flugit iväg.
Hon joddlar,skrattar och kan säga mamma. När det blir till natten så somnar hon oftast direkt!
Jag fick frågan här om dagen om jag tycker jag är en bra mamma och ja det tycker jag. Hon har i princip varit borta varje helg men nu vill jag inte släppa iväg henne. Jag kanske inte är den bästa mamman men jag gör så gott jag kan.
Hon får mina dagar att gå och varje dag som går så inser jag att det här är min unge, min alldeles egna lilla bästa vän <3
Jag är så lycklig och tacksam att få vara hennes mamma. Många trodde att jag inte skulle fixa det, även jag trodde det men det går hur fint som helst och mitt liv har ändrat totalt.
Nu måste jag sova, om några timmar blir det väckning när lilla trollungen ska ha sin morgonvälling. Några bilder kan jag väl ändå bjuda på.
Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards