Alla inlägg den 22 juni 2016

Av Sonja - 22 juni 2016 23:44

Idag färgade jag mitt hår.
Ifall någon missat har jag ju haft rött hår innan, tänkte bara göra det lite ljusare men det sket sig. Det blev orange..
Typ blond i botten och resten orange.
Det kanske inte ser så illa ut ändå men jag vänjer väl mig! Vad lärde vi oss av detta? Jo, blonderar man rött hår blir det som en zebra korsat med en puma typ.

Jag är ju också lite shopaholic av mig så idag kom min BATMAN ONEPIECE.
Jag är ju ingen Batman/liknande supergrejsi mojs-fan men det enda jag hade att välja på var Superman och Batman. Så jag valde Batman.
För Superman var blå och blå är inte riktigt min färg.
Skulle den varit lite större skulle jag lätt ha på mig den typ nästan 24 nästan 7.
Men mina valkar syns så Batman får nog bara fungera som hemma sparkdräkt när jag vill vara osocial.

Wish är bra, där finns ju allt!
Blev lite besviken på storleken för jag är ju som en elefant så jag beställde ganska stor men den passar ju iaf.
Efter midsommar tänkte jag börja detoxa. Det har ju lämnat bort men jag tänkte köra det snart!
För det finns nästan inga kläder som passar. Tur det finns tights. Jag har alltid varit stor men när jag vägde mig här om dagen insåg jag att nä nu måste något hända. Jag är ju för fan bara 19 år.
Så snart ska några kilon bort.

Nu måste jag sova, klockan börjar bli mycket och imorgon tänkte jag stiga upp en vettig tid. Godnatt!
(Bilder finns där nere)

Ovido - Quiz & Flashcards