Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

50 snabba frågor

Av Sonja - 21 juni 2016 23:36

Mina ungar sover och min nya medicin som ska hjälpa mig hitta sömnen har inte börjat värka än, tydligen.
Så här kommer 50 snabba frågor!

1. Om du hade fått en son nu, vad hade du döpt honom till?
- Ingen aning.

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? ? Kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg?
-Blue Mountain States

4. Har du bra självförtroende?
- Haha, nä.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu?
-Sova

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
? Resa, bli frisk, köpa häst

7. Beskriv ditt drömutseende.
? Fit kropp, långt hår

8. Skriv namnet på någon du ser upp till.
? Zepper helt klart!

9. Någon du har pussat idag.
- Isabelle <3

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
? Inte hos mitt iaf, mamma kanske har något

11. Den du senast sov över hos?
- Aurora

12. Vem skrev du senast med på Facebook?
-Mamma

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
-Jadå, den duger

14. Vad väljer du, godis eller chips?
? Godis, aakkoset <3 <3

15. Bästa minnet?
- Finns så många..

16. Hur uppvaktar man dig? ? Man accepterar mig för den jag är och försöker inte ändra på mig

17. Har du rykten efter dig? ? Har jag säkert, inget jag orkar bry mig i :)

18. Din absolut sämsta egenskap?
? Tror jag är ganska normal vissa gånger, såklart väldigt sällan

19. Din bästa egenskap?
? Kan sova 15 timmar i sträck.

20. En låt du är beroende av?
? Ingen

21. Vad stod det i ditt senaste sms?
- Ok. Vi hörs :)

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?
- Isabelle och hundarna

23. Kan man vara vän med sitt ex?
- Ja det tycker jag man kan.

24. Har du kysst en kompis?
- Jadå

25. Hur ofta dricker du alkohol?
-När jag har lust

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?
- Synd är det ju, men alla väljer ju sina egna vägar.. :/

27. Vad hatar du?
-Åska!!!!

28. Hade du kunnat ha distansförhållande?
? Vet inte riktigt om jag skulle klara av det hur länge som helst, men ja

29. Vad handlade din senaste dröm om?
? Snöbollar och fyllon

30. Vad väger du?
- Allt för mycket

31. Hur lång är du?
- 1,56 heh..

32. Vilken är den bästa svenska filmen?
? Kommer inte på någon just nu

33. De bästa svenska skådespelarna? ? Persbrandt!

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight?
- Harry Potter

35. Ditt humör för tillfället?
- Trött

36. En vacker person?
? Isa <3

37. Har du Instagram?
? Jadå

38. Vem kramade du senast?
? Zepper

39. Vem träffade du senast?
- Zepper

40. När slog du dig senast?
Igår

41. Någon du vill träffa?
? Några änglar som finns där uppe <3

42. När grät du senast?
? Minns inte

43. Sminkar du dig varje dag?
? Nej.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa?
? Många säger mamma men jag tycker pappa

45. Är du helsvensk?
-Typ

47. En artist du inte gillar?
? Finns så många så jag kan inte välja

48. En artist du gillar?
? Eminem

49. Vad är det bästa som hänt dig?
? Mina fyrbenta barn och Isabelle <3

50. Vad vill du bli när du blir stor?
- Något med barn,djur eller äldre folk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Skapa flashcards