Alla inlägg den 26 maj 2016

Av Sonja - 26 maj 2016 06:41

Igår denhär tiden var jag helt slut. Så trött att ögonen bara föll igen.
Men nu är jag nog trött men inte så trött att jag känner att enda jag behöver är sömn.
Minskade dosen på medicinen så jag tror att det har något med det att göra.
Har tagit 40mg som mest men nu tar jag 20mg igen och jag känner mig lite piggare. Sov hela natten och vaknade endast en gång.
Det är något som inte har hänt på över 1 månad!
Har vaknat varje natt minst 5 gånger och känt en konstig känsla, men har
somnat om ganska snabbt. :)
Funderar på att släpa mig upp och äta frukost och njuta av mitt morgonkaffe så länge Belle sover. Hon har legat och vänt på sig en bra stund och det är ett tecken på att hon sover max 1 1/2 timma till. Har svårt att slita mig från trollungen så får se om jag väntar att hon vaknar eller om Nelly blir mitt sällskap.
Ha en bra dag :)

Skapa flashcards