Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Sonja - 19 maj 2016 22:50

Har aldrig tyckt om trädgårldsjobb och sånt som har med det att göra men nu har jag i 2 dagar varit ute och pysslat och på.
Idag slaktade jag 2 buskar som var lite döda här och där så nu är jag ganska nöjd. Tänkte plantera blommor.
Jag och blommor har aldrig varit överens, men visst är det ju trevligt
med lite färger här och där..
Har även ändrat om staketet så nu kan
jag sola i sommar utan att någon ser.
Hehe.
Har varit väääldigt trött idag så snart tar jag natten. Har inte gjort så mycket på dagen energin kom mera mot kvällen..
Isabelle och Nelly var också med ute, Isabelle sov i dom e timmarna vi var ute och Nelly trillade mest i vägen. :P
Tänkte sätta upp några bilder från baksidan och imorse när helan och halvan somnade om på typ 5 minuter.

Ovido - Quiz & Flashcards