Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Sonja - 2 maj 2016 16:39

Mitt utseende har jag i princip aldrig varit nöjd över. Idag har jag 7 piercingar i ansiktet och kan för en gångs skull säga att jag mår bra nu, det här är jag, detta är min stil.
Många kanske tycker det ser för jävligt ut, men alla har ju en egen stil.
Vissa tycker om smink,kläder,hårförlängningar osv. Och jag tycker om piercingar. För typ 10 år sedan hade jag aldrig trott jag skulle ha fejset fullt med metallskrot. Men så blev det :)
Och dom går ju att ta bort när som helst. Skulle vara lite värre om det handlade om tatueringar, dom kan man ju inte ta bort när som helst precis.
Om 10 år kanske jag inte har några alls, det vet man ju aldrig.
Jag älskar mig själv just nu, det här är mitt riktiga jag, så här ska jag vara, så här trivs jag bäst. Ha det bra gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards