Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Sonja - 8 mars 2016 17:04

Det har varit tyst här nu ett tag igen.
Har ingen motivation att blogga men har fått "klagomål" att jag måste uppdatera något höhö.

Det har varit ganska mycket dramapå sistone men det har äntligen börjat lugna ner sig.

Igår tuppade jag av och slog i skåpet ordentlit och ryggen, har varit till läkaren och jag har hjärnskakning + en sträckning i ryggen.
Så nu är värkmedicin min vän. Igen.

För typ 2 veckor sedan fick jag skruvmejseln i fingret, det var som ett niagrafall med blod.

Isabelle växer och mår bra, joddlar och skrattar.
Inget krypande ännu men så småningom kommer det väl nog. :)
Lugnare sålänge hon inte kommer sig framåt av sig själv :D

Är för tillfället i lägenheten och har med båda hundarna, snart är det dags för matkaoset. Nelly har blivit så duktig att vara inomhus, och inte alls lika stressad som förr. Jag kan till och med gå till roskisen, ut och röka utan henne utan att hon gjort något galet, känns verkligen bra :)


Ha en fortsatt trevlig kvinnodag alla kvinnor och män!

Skapa flashcards