Direktlänk till inlägg 18 februari 2016

Det senaste

Av Sonja - 18 februari 2016 21:52

Det har hänt mycket på sistone.
Jag har bland annat fått en ny medicin som inte verkar hjälpa mot humöret men jag tar den ändå.
Jag var utan 3 dagar och trodde jag skulle dö. Skakade och mådde illa, spydde osv. Ringde till HVC och berättade om min situation, läkaren som skrev ut den var inte på plats men någon annan skulle höra av sig, jag väntade och väntade men ingen ringde upp. Igår först fick jag tag i någon och jag fick äntligen mera, tanken var ju att jag skulle skippa skiten (det var helt och hållet min egen ide)
Att en medicin kan vara SÅ beroendeframkallande visste inte jag, men nu vet jag.. Efter det jag har är slut tänkte jag börja försöka utan igen.
Det har ju gått ganska bra ändå men får se.
Jag har ALDRIG varit med om något liknande, med dom andra jag haft har jag bara slutat utan att trappa ner,
och det har funkat jätte bra.

Isabelle har varit på sin sista hjärtkontroll för typ 1 vecka sedan och det känns så bra!
Inga flera vasa resor, inget mera sjukhus, jippii!

Jag har lyckats få på PUK koden på simkortet, inte så lätt att fixa det när inte jag är ägare. Med många om och men blev det fixat.

Jag har fått se min lillasyster via videosamtal och min fina pappa som ännu är borta några månader till.

Jag är inte längre svarta fåret, jag är tomato head, känns bra det med :)

Nu blir det snart natten, har många tankar som snurrar eftersom jag har glömt min kära vän Melatonin som hjälper mig att somna.

Godnatt världen!

 
 
Ingen bild

Johanna

24 februari 2016 19:19

Finns somli humörstabiliserand som man MÅST trapp ner mee. Prova he ja å ti slut direkt,å ja blejv riktit sjuk.

Sonja

22 juni 2016 20:46

Ja ha aldri trappa ner så ja tänkta at nåja he e väl sama me dehär men nää..
Tror no he var att trapp ner i framtidin..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Ovido - Quiz & Flashcards