Alla inlägg den 22 december 2015

Av Sonja - 22 december 2015 01:09

Jag lever nog, jag har bara inte haft ork att skriva.
Har så mycket runt mig så jag har fullt upp.
Nu har 2 månader gått sedan jag flyttade,
har gått hur bra som helst även om det har varit jobbigt ibland.
Har hänt väldigt mycket, båda bra och dåliga saker.

Sådär kort:
Julen närmar sig och jag ser ingen snö.

Isabelle har blivit 4 månader nu och jollrar och dräglar, sover hela nätterna och äter bra.

Nelly har blivit innehund, går hur bra som helst bara att jag kämpar fortfarande med att få något fett på henne..

Tella är knasig som vanligt och fortfarande lite tjockis.

Jag och dotterns far har hittat varandra igen och det känns verkligen bra, kan liksom inte vara utan honom. Har varit ute i busken nu 1 vecka men tänkta bosätta mig i lägenheten någon dag. (Ja, jag har svårt att slita mig ifrån honom..)

Jag har även tatuerat mig, dotterns namn och datumet när hon föddes, nöjd som fan vart jag även om jag dog typ 10 gånger på en halv timme.

En fin människa med ett varmt hjärta somnade in efter en lång kamp mot cancern. Så ung och så orättvist.
RIP Basti  <3 <3

Jag har fortfarande sömnproblem och kämpar att inte falla ner i gropen igen.

Krockade med bil på lucia, fick hjärnskakning och sträckt nacken, väntar nu på att de ska hitta en tid till röntgen i och med att jag har även haft huvudvärk varje dag i 2 månaders tid..



Ovido - Quiz & Flashcards