Direktlänk till inlägg 23 september 2015

Onsdag

Av Sonja - 23 september 2015 13:39

Hej länge sedan sist. Allt går helt ok, lillan växer och mår bra och går upp i vikt. Hennes 3 veckors långa ögoninflammation har nu äntligen försvunnit. Hoppas den inte kommer tillbaka.

Livet har varken blivit bättre eller sämre, jag står fortfarande och trampar i samma grop,kämpar att ta mig upp men jag har liksom fastnat.
Idag har jag fått höra att jag är en världelös mamma som ska ut med mina älskade såkallade vänner och vara lite social ihälg. Men det är ju inte första gången.
Det har varit planerat väldigt många gånger men aldrig blivit av så nu ihälg smäller det! Kan ju inte svika när jag en gång lovat, och allt är färdigt planerat.
Detta har nog varit den längsta veckan på länge :P men nu är det bara 48 timmar kvar :D
Det ska bli skönt att få komma hem ifrån efter allt som varit.


Kommer ju såklart vara tomt och kännas konstigt utan Isa, men jag vet ju att hon är inte långt borta.
Kommer såklart hålla mig nykter, jag känner inget behov att dra huvudet fullt direkt jag blir barnledig, man kan ju ha roligt på annat sätt också ;)
Tycker jag förtjänar en utekväll/natt efter alla dessa veckor jag har vakat som en hökmamma dag som natt, så nu är det min tur att få vara fri och göra det jag vill. Lyckligare kan jag inte vara just nu.

Mamma och Roger kommer snart så får jag göra det som jag inte hunnit med, typ städa hagen, mys med hårbollen som bor där och äta (!!!!!!!!!)
Nåja tack för mig.

Älskade lilla bebbe <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Ovido - Quiz & Flashcards