Alla inlägg den 8 september 2015

Av Sonja - 8 september 2015 22:34

Domhär senaste dagarna har varit lite jobbiga. Isabell har varit ledsen några dagar nu. Hon har ögoninflammation och har varit så övertrött så hon har inte sovit så bra.
Domhär senaste dagarna kort:
Vi har haft besök av Isabelles fabror och hans familj, den familjen gillar jag väldigt mycket! Och hennes faster och hennes sambo och deras lilla bebis som är ganska stor jämfört med henne, det skiljer 3 månader och 1 dag mellan dom ;)

Igår smet Tella och fick i sig en mängd med torrfoder, hoppas inte det blir till öronsvamp igen, då blir det antibiotika igen.. Isa skrek ganska mycket igår kväll, var nästan omöjligt att få henne att somna..

Idag har vi hälsar på älsta systern och hennes barn, inte sålänge blev det men hoppas på nästa gång..
Har umgåtts med Nelly också en stund både ute och inne och jag kan nog bara konstatera att jag är världens finaste hund.
Så mjuk,snäll, alltid glad, lyssnar alltid, ger en kärlek när man känner sig hatad, det finns så många ord jag skulle kunna rabbla upp, hon är helt enkelt min bästa vän! Jag älskar verkligen den pälsbollen! <3
Hon har inte varit inne så mycket på sistone pga att hon kan tömma blåsan lite här och där fast hon gjort allt där ute men man får nog ändå hålla lite koll ändå. Sista denhär månaden blir hon 1 år, före det tänkte jag försöka hinna med ett veterinärbesök, det är inte så lätt när man har en bääbis som skriker och är missnöjd. Men så ska det väl vara någongång också..

Det verkar bara vara i mammas famn man kan sova, tydligen har jag bekväma kuddar....
Nåja sålänge hon är nöjd! Jag ska snart gå ut och röka nattciggen för imorgon blir det tidig väckning! Vi ska på undersökning.. Hoppas allting är som det ska så vi kan börja förbereda dopet.
Några bilder kan jag väl slänga upp :)

Älskade vän <3

Mamma är nog bra :)

Mysiga damen <3

Ja jag är ju föresten blondie om jag inte nämt det.

Ovido - Quiz & Flashcards