Direktlänk till inlägg 1 september 2015

NU SLÄPPER JAG BOMBEN!!!!!!

Av Sonja - 1 september 2015 11:59

Hej hallåå världen! Nu kan jag inte vara tyst längre, jag har redan blivit busted

så lika bra att alla som kommer läsa detta inlägg får veta.

Jag är en idiot, jag känner mig så dum. Varför känner jag så? Jo jag har börjat suga nikotin igen.

I 8½ månader har jag varit så gott som rökfri, men för någon dag sen gick det inte längre,

jag känner inte att jag måste, jag bara måste få några ensamma stunder/dag.

Jag är varken stolt eller nöjd över detta, men en jvla bra mamma är jag ändå.

Under nästan hela graviditeten har jag varit rökfri och det är jag verkligen stolt över.

Det var ju meningen att jag skulle smygröka i några veckor men nu gick det inte längre :P

Nåja jag är myndig, jag bor inte hemma, så jag tänker leva med detta dumma val.

Inte är jag ju beroende ännu men atteeee jag kanske kan sluta sedan i vinter när jag inte 

orkar gå ut :P Jag ger inte längre min mjölk åt Isa, jag är väldigt noga med att se till

att jag inte luktar rök när jag är nära henne, därför har jag skillda rök-kläder.

Nåja nu är jag lite mera avslappnad.


Isagris har blivit vägd idag, något runt 3,6 var hon så hon går upp så fint :)

igår klöste hon mig i ögat såklart i misstag så det blev ett läkarbesök, har ett litet

sår mitt i ögat, jag såg typ inget på hela gårdagen men idag ser jag lite klarare.

Hennes far for nämligen på gym för en stund sen så det är bara vi hemma så jag ska

ta med min fina dam och gå ut med henne så hon får göra sina dagsbehov.

Nelly fick en hundkoja igår så nu har hon blivit flyttad, äääääntligen!!!!!

Ska packa ner babyphonen och vara duktig och fixa något åt katterna så dom får ha sin mat ifred.

Börjar verkligen bli väldigt jvla pissed off när andras kreaturer kommer och käkar upp deras mat

i och med att katterna har innegångsförbud så dom kan inte äta inne heller,

så rik är väl ingen så de har råd lägga ut mat direkt det är slut.

Tror jag ska börja tippa på lotto och hoppas på jag blir miljonär och kan bygga ett

staket runt hela gårldsplanen. Nååå om det inte slutar tar vi det den hårda vägen :)



Innan jag avslutar, jag har nämligen blivit blondin igen, usch så skönt.

Det lockade nog att dra bort allt hår på samma gång men nääähäääpp.

Nu har jag både fått lätta på trycket och avreagera mig lite så tack och hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Skapa flashcards