Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Sonja - 18 augusti 2015 01:24

Idag har jag flyttat upp till barnavdelningen och fått ett rum som det är kallt som fäään i.
Har även varit ute och ätit (!!!!!!!!!!!!)
med T.
Lilla Isagris och jag ska tillbringa första natten tillsammans, hon har även haft sin far på besök som kommer sova nästa natt med oss, ja på min begäran, inte så illa.
Hittills har allt gått bra ända tills jag tänkte börja sova, har en pigg liten dam som skriker.. Så vår natt lär inte bli lång..

Imorgon eller idag blir det borde vi få veta när vi slipper hem. Hoppas såklart allt ser ok ut på alla blodprov osv för jag vill verkligen hem.. Hon är nu 4 dagar gammal och jag har ingen aning hur jag ska klara mig hemma eftersom vårdarna har skött allt så bra, meen man lär väl sig.

Har stöpslat i ett el batteri så vi har nog det ändå ganska ok. Hoppas hon somnar snart så att jag också får sova några timmar..

Skapa flashcards