Direktlänk till inlägg 28 juli 2015

Varför inte bara acceptera mig?

Av Sonja - 28 juli 2015 22:38

Varför kan inte folk acceptera mig som jag är?
Varför ska mina ex blandas in?
Varför ska jag bli jämfört med hur jag är nu och hur jag var då?
JAG VILL INTE BLI JÄMFÖRT MED HUR JAG VAR MED NÅGON ANNAN.
Är det så svårt att förstå?
Jag är fortfarande jag men jag har bara inte kunnat vara den jag vill vara .

Det har ju hänt sig jag flugit upp mot någon skåpdörr när jag sagt mina åsikter, jaa så har jag blivit behandlad under 1 1/2 halvt års tid. (Inte nu)
Är det något man vill bli påmind om?
NEJ.
Det största misstaget jag gjorde var att stanna, men efter några gånger
bestämde jag mig att nu får det vara nog.

Det var det jag typ hade att komma med just nu, orsaken till att jag ska sova redan är att jag mår helsikes dåligt, typ spyfärdig och har börjat få värkar nu som då, så måste koncentrera mig på sömnen lite ifall det blir dags att åka. Idag går jag in i V35, yay. Det känns. Tack för mig. Godnatt.

V35, jag sprängs snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Skapa flashcards