Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Sonja - 17 juli 2015 00:38

När jag pratade med läkaren i måndags eller tisdags nämde jag att jag har konstant huvudvärk pga
att jag slog i huvudet i en fking hundkoja.
Hon sa då att som det låter kan jag ha hjärnskakning eftersom det var ändå en så pass kraftig smäll
så jag trodde jag skulle svimma.
Om det inte var bättre innan torsdag skulle jag söka mig till hälsovårdscentralen, torsdagen har
ju nu varit och farit och jag har inte varit till läkaren. Vilket betyder det har gått över, men det är fel fel fel fel.
Jag har en sådan huvudvärk så jag tror skallen spricker!
De kan inte göra något ändå så det känns meningslöst att boka tid..
Så det är bara vila som gäller
och det brukar ju inte alltid funka när jag väl ligger ner för alltid är det något/någon som förstör.
Har försökt att vara lite lugn,
typ målat och så och det har nog kännst ganska bra ändå..
Tänkte ha sovmorgon men får se hur
det blir med den saken... Jag hoppas
ju att det lyckas för jag vill vara ifred
och inte höra någon som gnäller eller får mig att må dåligt. Har också lite
öronvärk så halleluja det går bra nu..
Nu blir det natten här, sambon har
redan däckat och de fyrbenta kreaturerna också, endast jag och
babyn som är vaken :P
Godnatt !

Ovido - Quiz & Flashcards