Alla inlägg den 15 juli 2015

Av Sonja - 15 juli 2015 23:45

Jag har skaffat mig en hobby!!!!!
Hör och häpna jag har börjat klotta med fönsterfärg.
Hästar har ju alltid varit ett stort intresse men eftersom jag nu är
Big momma så är det bra att ha något annat att göra.. Börjar vara väldigt lite kvar men dagarna har varit väldigt långa när jag inte haft något att göra. Spegeln är den som
blivit drabbad hittills, är inte ännu riktigt nöjd med den men det får duga :) tänkte lägga upp några bilder,
jag är ju ingen konstnär men jag är nöjd :D
Jag diggar min nya hobby :D

Såhär såg spegeln ut men dagen efter blev det ändring

Nästan nöjd :D men det ändrade dagen efter igen :P

Såhär har den sett ut nu i 3 dagar. Riktig nöjd men tänkte ta bort texten där nere och förminska hjärtat lite, eller något sånt :)

Gjorde detta igår kväll/natt men det misslyckades så domhär är begraven i roskis..

..Men såklart gjorde jag nytt idag, månen blev jag jätte nöjd med och tänkte lägga den på fönstret och kanske några stjärnor :)

Målade också en glasburk och flera blir det! Är super nöjd med Hello kitty bilden!

Ovido - Quiz & Flashcards