Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Sonja - 19 juni 2015 20:56

Min framtid: Som jag ser på min framtid så är jag lite vilsen vad jag vill.
Men jag siktar på att få en utbildning och ett jobb efteråt och kanske någon unge till, men denna som är påväg nu ska nog komma ut först, om ca 2-3 år hade jag tänkt dagis och för min del skola (läroavtal intresserar)

Midsommar: Pappa,Mamma&Roger har varit hit och ätit idag. Trevligt :)
Hade nypotatis,grillat kött,sallad,fyllda champinjoner,kebab så hoppas att alla blev mätta och belåtna!
Trevligt att de kom och ville umgås med oss. Har också en hundhage på gång ått Nelly, får se när den är klar, hoppas det inte tar så länge.
Nu blir det film tillsammans med sambon, verkligen nöjd med dagen!!
Trevlig midsommar till er alla där ute i världen :)

Fina damen väntade så snällt att någon skulle dyka upp och var så snäll under alla timmarna, stolt över min lilla tjej <3

Skapa flashcards