Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Sonja - 16 juni 2015 11:41

Detta var verkligen en perfekt rubrik för denna dag.
Blir bara kort eftersom mitt humör är inte det bästa.
( jag är yngst.. )


Min älsta älskade syster: Hon är verkligen en fin person. Flera sådana på denna jord

skulle inte skada! Hon är snäll, omtänksam och man kan berätta allt åt

henne utan att det far vidare. En fin syster har hon alltid varit, önskar att vi

kunde träffas oftare en vad vi gör.

Min fina storebror: Han ser man inte ofta.. I år har jag sett honom endast 1 gång 

fast han inte bor så långt ifrån egentligen, men han har alltid varit lite osynlig :P
Han är världens finaste bror! Lugn,snäll,omtänksam, en fin person helt enkelt!

Min underbara syster: Idag är hon väldigt viktig. Hon stöder mig jämt, idag är en sån

dag som jag inte vet vart jag skulle vända mig pga telefontrakasserier. Väldigt tungt

att någon ska ge sig på mig som vet att jag är svag från förr med många om och men

så hoppas jag det tar slut.

Min syster har väl varit den som varit alltid nära, ställt upp som både chaufför och hundvakt.
Hon är bara för underbar hon med! 




 

Skapa flashcards