Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Sonja - 4 juni 2015 21:31

Min dag sådär kort..
Steg upp tidigt, sov ju på soffan inatt så mycket sömn blev det ju inte..
Kom mig till Nykarleby där jag skulle lämna ett urin prov men det var inte så lätt när en sköterska stog och STIRRADE bokstavligen..
Till sist blev det så att det flyttades till jakobstad, 2 olika sköterskor var med mig och efter 2 gången där lyckades det, inte konstigt för jag hällde i mig 8 vattenglas, men att ha övervakare var inte en av mina starka sidor, tänkte att det skulle vara enklare eftersom jag hade tid dit, trodde jag. Jag fick hem lappen för typ 2-3 veckor sedan att de har reserverat 4.6 kl 10.00 vid malmska sjukhus, men enligt sekreteraren så hade något data program fått något fel så det var mitt namn men tiden skulle till någon annan, blev så invecklat och jag höll på att koka över.. Imorgon ska jag ju dit igen, så får se då. Liten har haft roligt med sin mors blåsa idag mest hela dagen, men när den höll på att spricka var det extra roligt :P
Nåå efter allt sjukhus springande for jag och syster till hesburger efteråt for vi till Lepplax och hälsade på älsta syster och barnen :)
Sedan blev det Nykarleby och apoteket efter något åt sambon. Inget spyande idag så kanske det håller på reder upp sig :)
Tänkte faktiskt sova i sängen inatt för ska jag sova på soffan sover jag hellre på golvet.. Äckligt med läder när man får varmt :P snart blir det nog natten igen en gång.

Ovido - Quiz & Flashcards