Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Sorg och glädje

Av Sonja - 28 maj 2015 10:20

I tisdags fick himmlen en ny ängel, en underbar människa var med om en trafikolycka,

han fick ej stanna kvar hos oss. Bara 15 år gammal och hans liv skulle redan ta slut..

Fast jag ändå inte kände honom så bra så kommer han
ändå ha en speciell plats i mitt hjärta, han var en av de få som hälsade på mig i skolan,

vi träffadest nog mest på fotbollsplan, där var han verkligen duktig! Han var duktig på allt

han tyckte om. Han var en av de som jag inte hade något emot, aldrig att jag har hört honom

säga något elakt. Han var speciell, så fin människa som inte ens hade gått ut grunskolan ännu.
Det värsta kan även hända den bästa.. :(

Vila i frid Anders! <3

 

Igår var vi till rdg, allt var bra. Jag har ju som sagt då graviditetsdiabetes och jag hade 3


värden som hade gått över gränsen så det blir att fortsätta mäta 12 gånger/dag i 6 dagars tid


och skriva upp precis allt jag äter.



Imorse
vaknade jag kvart före 8 och ville inte somna om. Jag var pigg och tänkte jag

skulle stiga upp men varför stiga upp när man kan ligga i sängen och titta på när

liten sparkar? :D Sitter nu och väntar på att mamma ska komma efter mig så jag slipper till

Oravais efter min nya telefon. Jag har ju inte varit mycket för Ipad och Iphones
och såntdär nytt skit som alla skryter om men denna gång är det en Iphone 4 som
blir ny i elektronikfamiljen, hittade den billigt, då menar jag skräpbilligt,
så idag blir jag 100e fattigare men en telefon rikare.

Har kört med det systemet att den telefon jag har simkortet i så har jag delat nätet

ifrån till en annan telefon som jag surfar på :P Efter 2 månader så är jag otroligt nöjd över

att äntligen hittat något.

Igår var vi till rdg, allt var bra. Jag har ju som sagt då graviditetsdiabetes och jag hade 3

värden som hade gått över gränsen så det blir att fortsätta mäta 12 gånger/dag i 6 dagars tid

och skriva upp precis allt jag äter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Skapa flashcards