Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Sonja - 13 maj 2015 20:14

Denna morgon steg jag upp 7. Hade tid till hälsovårdscentralen klockan 8,

var på sockerbelastning och jag hoppas och erkänner att jag typ ber att jag
ALDRIG behöver göra om det. Uschdå vad äckligt och vilken plåga att inte
få äta något.. Inte ens en smörgås.. Satt 2 timmar där och 3 blodprov senare
var jag färdig. Efter att ha varit 14 timmar oäten så var det obeskrivligt skönt
att få äta en pizza med sallad, tiden gick trögt sålänge jag väntade på att syster
skulle hämta mig och föra mig till Jakobstad gjorde jag ett bibiliotekskort
och JAG LÅNADE EN BOK :O haha och stängde ner ett bankkonto som jag
ändå inte använder och vilket humör de hade de som jag pratade med där,

sur och grinig så jag var likadan tillbaka, till först var jag trevlig men de som

jag pratade med ändrade inte sitt humör så då gjorde inte jag det heller. :D

I Jakobstad träffade jag en läkare som ska eventuellt ge mig någon medicin
mot min ångest, men bara om de hittar något som passar,

hittar de inte så blir det väl antagligen efter jag har fött om det inte blivit bättre vilket

jag verkligen hoppas att det blir! Klockan är redan 25 före 10 ( finsk tid ) och jag
är så trött så jag skulle kunna besöka sängen och hoppas på sömn och vakna först

imorgon men sambon är ledig så lite längre kan man ju ändå stanna uppe. :)
Igår gick jag in i Vecka 24 och sparkarna känns bara tydligare och tydligare för 

var dag som går :)

Ovido - Quiz & Flashcards