Alla inlägg den 30 april 2015

Av Sonja - 30 april 2015 08:24

Hej hallåå. 

Jag brukar ju ha en viss tendens att snatta kläder. Nå, ida blev det ett par boxershorts mindre i sambons klädskåp, bara för att jag kan. Jag har haft hur mycket som helst själv, men syster har väl tagit dom som vanligt.. Tycker herrkläder är mycket bekvämare en damkläder, mina klädskåp genom åren har sett ut ganska mycket som att det ägs av en han. Iaf när det kommer till mjukisbyxor och collagetröjjor, jag har ca 10 collagetröjjor och de flesta har jag bara öhm lånat :D Det om det. Igår var vi till RDG och allt gick bra :) Hörde på litens hjärtljud och gick egenom några papper. Tog ju inte så länge som det brukar ta, skönt! Har inte så mycket att säga egentligen fast det har gått en lång tid sedan jag skrev något. Har öppnat en egen webbsida everybodyisbeautiful.fi som går ut på det att om man känner sig ensam och att ingen bryr sig eller något sådant så kan man skicka ett epost meddelande till mig om man har varit med om något man vill berätta om. Lägger också upp bilder som blir inskickad :)
Våga ta kontakt, tveka inte och ditt namn kommer inte upp på sidan om du inte vill alltså du kan få vara helt anonym :)
Nelly blir hela 7 månader idag, lilla tjejen börjar bli stor nu :)
Glada vappen!

Ovido - Quiz & Flashcards