Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Sonja - 24 mars 2015 15:26

När man är gravid ska man ju helst inte färga håret, absolut INTE avfärga.
Men man kan. Och det gjorde jag igår, färgade alltså. Mitt hår är världelöst, det växer typ jättelite men on man jämför med när jag rakade av allt 2013 (?) så har det blivit ganska långt ändå. Jag hatar att ha rött hår, så jag la i blond färg igår och inget hände. Prövar idag pånytt med en annan färg som jag inte provat, som det ser ut nu så kan det ta på ;)
Svart och rött är något som inte kommer i mitt hår, så otroligt svårt att få bort. Jag är ju inte så speciellt smart inom så många områden men jag har tänkt som så att efter denna färgning får det vara fast det inte händer något.
På tal om något annat så är det idag jag går in i V17 och jag kände ett snabbt fladder igår och idag har liten också hållit igång :)
Om 10 minuter ska ja titta mig i spegeln och kolla om det räcker att ha i en halv timme eller om jag kör med 45 minuter, för mig kvittar det iaf :)
Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards