Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Sonja - 18 mars 2015 08:54

Idag är jag mera knäpp i bollen än vanligt. Imorse när jag vaknade allt för tidigt var det ända jag kunde tänka på varför jag inte fått min mens haha. Tog typ 10 minuter innan jag kom på varför den inte kommit. Hmpfft.
Ska idag till rdg och träffa läkaren. Hoppas det inte tar så länge.. I 3 dagars tid har jag suttit ute på terassen med Tella men igår var det Nellys tur. Eftersom hon alltid brukar vara lös när hon ska komma in eller något så hade jag koppel så hon inte skulle springa iväg på något eget äventyr och eftersom hon är inte så van med koppel drog hon som en galen kossa.. Tog ju iallafall inte länge att komma sig till baksidan men jag kom sedan på att det finns ju en nosgrimma inne som passar och med den går hon riktit lungt och fint med men så långt tänkte jag inte då :P Ligger ännu i sängen och funderar på att börja stiga upp men det lockar inte, mamma kommer om 1 och en halv timme så då ska jag vara påklädd och ätit färdigt +att hela mini bondgårdens kreatur också ska ha sin frukost.

Ovido - Quiz & Flashcards