Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Sonja - 16 mars 2015 14:05

Har suttit på terassen och myst i detta fina väder med Tella idag :) Min lilla tjej blir 4 år om 15 dagar. Ofattbart att hon bara var 2 när jag tog henne. Helt klart det bästa beslut jag har tagit någonsin.
På tal om något annat, något som påverkar mina dagar är min mat allergi. Egentligen skulle jag inte få äta något med socker i och inte heller något med vetemjöl i, det påverkar mina exem. Jag kan ju inte äta något om jag följer det så det har jag ju inte hållit mig till precis :P Jag åt just en tomat, också en alllergisak. Jag är så sugen på pistach nötter men då sväller halsen igen. Så jobbigt att inte kunna äta det man vill :( Nötter, tomat,äppel,päron osv är ju så nyttigt men det är ingen skillnad för mig.. Snart börjar Sex And The City :)

Ovido - Quiz & Flashcards