Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Sonja - 19 februari 2015 21:13

Idag var vi på ultraljud till Jakobstad. Med tanke på att få kameran uppkört varje gång jag är dit föredrar jag nog hellre Vasa där dom har bättre maskiner.. Han klätade kladd på magen och sedan efter 10 sekunder typ sa han att vi tar andra vägen istället.. Jag som inte trivs med min kropp tänkte ju nej inte igen. Men det gick bra och allt var bra med liten, så lugn var han som undersökte när han berättade steg för steg vad han gjorde och var allt var. Efteråt for vi och handlade så nu finns det gott om glass i frysen ;) Kan inte tänka på mat för tillfället, för jag känner mig spyfärdig och vet att någongång under denna natt kommer jag spy.. Förra natten var inte så lyckad, vaknade ganska ofta av att det kliade ordentligt på fingrar och handled så jag är sönderkliad.. Hoppas på sömn inatt för jag är så trött och slut så nu blir det natten fast klockan bara är runt 10.. Nå, har ju ändå vakat sedan 5 imorse.. Jag älskar att var

a atopiker. Not. Godnatt!



Ovido - Quiz & Flashcards