Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Sonja - 5 februari 2015 10:29

Fick en fråga om jag kan sätta upp 5 bilder på något jag tycker om

och skriva lite om det, så det tänkte jag göra eftersom jag inte har 

något att skriva, jag är helt tom på ord :P


 

1. Tella

Denna krabat är det finaste som finns.
Hon får mig alltid på bra humör och

vill alltid vara med och se vad som händer

inte ens ord kan beskriva henne,

att få säga godnatt och godmorgon 

åt denna tjej är bara så underbart! <3


 
2. Kissi
En väldigt speciell frass.
Han går ut frivilligt, kommer in när

han tycker, vill gärna pussas men det

är ju inte så fräscht..
Otroligt fina ögon har han!
Min lilla hane <3


 
3. Nelly

 En väldigt sprallig valp ( som inte är så liten längre )
Mysig när hon sätter sig på det humöret, äter en hel del

så hon är ju inte billig i drift fast hon är valp ;)
Fina sidor finns också från hennes sida :') <3


 
4. Världens finaste
En mycket viktig person i mitt liv som jag älskar mera

än något annat. Jag är så tacksam att få ha honom

i mitt liv! Går inte heller att beskriva honom med ord! <3



 

5. Ingen jävla hen
I höst blir det tillökning. Denna gång en 2 fotad
krabat! 14.1.2015 ( på sambons födelsedag ) 

blev det ett + på stickan. Det har ju varit svårt att 

vara tyst, men det har nog gått. I tisdags (3.2.2015)
hade jag så ont så jag trodde det var slut.
Bokade tid till Nykarleby HVC och fick remiss till Vasa Central Sjukhus.
Det kände som något var fel. Då vi äntligen kom oss till akuten

fick jag gå upp till förlossningsavdelningen och vänta på läkaren.

Han undersökte och tog ultraljud och att se att hjärtat slog

på liten och att det såg helt normalt ut var en 

sådan lättnad. Hoppas bara att det fortsätter så! <3
Och detta är INGEN hen. Ja, jag tycker inte om ordet hen.

Ovido - Quiz & Flashcards