Direktlänk till inlägg 20 januari 2015

100 Frågor

Av Sonja - 20 januari 2015 11:27

1. Vilken svordom använder du mest? Fan

2. Äger du en Appleprodukt? nej, kommer aldrig göra det heller

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oftast 9:15

4. Hur många resväskor äger du? 2 tror ja

5. Använder du gummistövlar? Näj

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Lidl oftast

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? självklart

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Minns inte

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Kompis

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Har ingen aning

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja 

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ja, men har uppehåll nu :)

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Ingen aning

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Just nu? Eminem är alltid bäst

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej

16. När var det senast någon stötte på dig? Inte så länge sedan

17. Vad åt du till middag senast? Nån äcklig biff och skrarpa potatisar

18 Använder du huvtröjor? jaaa typ 8

19. Kan du vissla? Ja

20. Vem var den senaste som ringde dig? Sambon

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Bergodalbana,vattenstockar & fritt fall

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, dagligen.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Vettefan

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Jaa

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Idk

26. Hur många syskon har du? 3,  halvbror,halvsyster och syster

27. Är du blyg inför det motsatta könet? ja

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Typ hiphip hora haha

29. Äger du några popband t-shirts? Nej

30. När flög du senast?  Inatt i drömmen

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6

32. Läser du för skojs skull? Nej

33. Pratar du några andra språk? Kan prata Engelska och finska men gör det sällan + några ord vietnamesisk

34. Diskar du din egen disk? Nej, har diskmaskin

35. Har du gråtit offentligt? ja men det var ett tag sedan

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, försöker ..

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Njaa

40. Kan du kasta macka? Jaa

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej

42. Vad har du med dig in på bion? Inget

43. Vem var din favoritlärare och varför?  Varierade ganska ofta

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Jaa

45. Vad har du för väder? Kallt och snö

46. Har du en blogg? Jaa

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Inget

48. Gillar du att flyga? Ingen aning, har aldrig flugit

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Förståelse

50. När sov du senast på golvet? Somrast då det åskade som fan, då var wc golvet min bästa vän

51. Vilken är din favoritdrink? Blue Angel

52. Gillar du din boende-situation? Japp

53. Vilken är din mammas hemstad? Ööhm, Oravais? :P

54. Din pappas hemstad? Vasa,hemstrand

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8, men funkar ej för det :P

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nääpp

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja

58. Vilken är din favoritfrukt? BANAN!!!!!!!!

59. Äger du en digitalkamera? Ja

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19  

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Njä

62. Tror du på liv på andra planeter? Njäää :P

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Sambon

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?  Om han skulle finnas så transvestit

65. Vad var det senaste du åt? Frukost

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Oftast motsatta, men både går bra

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag har ingen aning..

68. Gillar du senap? Njä

69. Har du bra självförtroende? Nej, men det har blivit bättre

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaa

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Jaa

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Ne

73. Tycker du om att krama folk? Bara familjen & nära vänner

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Mycket

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? “Pojken som kallades för det” av Dave Pelzer rekomenderas varmt till alla

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen tror jag

77. Vad är du allergisk mot? Mycket

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Klär på mig

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Det är så mycket :P

82. Vad får dig att gråta? Tanken på vad som hände i min barndom och sommaren 2014

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Inget

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Allt

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Sambon.. :)

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Ja, massor

87. Vilken musikkonsert var du på senast? Ingen

88. Vad har du för färg på sockorna? Svart

89. Har du varit med på tv någon gång? Tror inte det

90. Har du levande blommor hemma? Jaa

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Tror det mesta är svart

92. Har du körkort? Nej, har inte orkat aktivera mig till det ännu

93. Har du en bästis? Ja

94. Hur ser dina sängkläder ut? Blå,vit typ

95. Vad får dig att koppla av? När jag får vara för mig själv och göra vad jag vill

96. När skrattade du hjärtligt senast? Idag

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? 

98. Vilken var din bästa ålder? 17

99. Berätta om någonting du ångrar. För privat

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Ha sambon hemma ..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonja - 15 april 2019 00:32

Efter att ha lagt ut ett inlägg på storyn på instagram har telefonen gått varm. En tjej skrev såhär: Hej! Känner inte dig men kom in på din sida av en slump för ett tag sedan. Kan du berätta mera om det du varit med om? Tror det skulle hjälpa mån...

Av Sonja - 23 augusti 2018 07:48

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja. Den senaste tiden har varit tuff, jag vaknar varje morgon med en obeskrivlig värk, stel i alla leder och oftast arg som 1000 uppretade getingar. Det har gått 2 månader sedan jag skadade mig själv pga ett o...

Av Sonja - 1 maj 2018 04:03

Jag hade min dotter som säkerhet, alltså som ett skydd mot mig själv. Sålänge han var borta var hon också borta så jag fick vila, när han var hemma var hon också hemma. Varför? Jo för annars var han på mig både psykiskt och fysiskt. När hon var hem...

Av Sonja - 17 mars 2018 11:28

Mitt humör ändras från dag till dag, jag har hållit allt inom mig en längre period, dom som känner mig vet vad som har hänt. Dom senaste månaderna har inte alls varit så bra som det sett ut, visst har det varit bra dagar också.Jag har jobbat mindre ä...

Av Sonja - 14 januari 2018 06:13

Något jag funderar på denna morgon; Varför ska andra välja åt mig hur jag ska leva mitt liv? Det kan handla om djur eller människor. Är det inte egentligen ett hot att få höra gör du så bryter jag kontakten? Eller kanske mera som utpressning? ...

Ovido - Quiz & Flashcards