Alla inlägg den 16 november 2014

Av Sonja - 16 november 2014 02:55

Enligt vad de berättade på Yle Vega är 24 november den nationella pipparedagen. Och då är det flaggdag och då minsan ska flaggan inte vara på halvstång haha. Det gjorde min dag så mycket bättre. :D
Var och hämtade min säng från lägenheten och ett större bur åt Snoopy, han trivs så att kunna stå på bakbenen utan att ta i taket på buren. Fast han bet av halva fingret på mig när jag skulle släta honom på nosen är han ändå mannen i mitt liv. Okej nu överdrev jag lite men han bet faktiskt och fyf*n det sved, jag trodde jag skulle gråta lite men jag är stor flicka nu och höll mig hehe.
Har möblerar om i vardagsrummet och i ett annat rum där MIN säng står och där ska minsan ingen annan sova en jag, kanske sambon också får joina någon gång. Typ.
Var också i bastun och det var jätte avkopplande, sedan tog vi bara lungt :)
Ja jag är sömnlös denna natt också, precis som förra natten.
Kan ju också passa på att säga att jag är less på att ligga och stirra i taket. På måndag blir det ett besök till apoteket så jag får ta upp kontakten igen med min trogna vän, melatonin.
När jag fått sova några timmar kommer jag vara duktig och göra en liten vägg eller nåt så inte hundarna slipper och äta kattskit, dom tycker det är gott men fyfan så äckligt med slemmiga pussar efteråt.. HÄÄJJHÄÄJJ

Ovido - Quiz & Flashcards